Na tym forum jest taki gosc Bombel, gdzies w dziale wykresy chyba jest jego Golf 5, jeden z pierwszych grzebanych EDC16 na zyczenie klienta, ma byc mocno. No i wszystko bylo fajnie do momentu jak poleciala skrzynia, ale auto oprocz jazdy sluzylo tez do palenia gumy itd, wiec lekko nie mialo
[O1] chip 1.9 TDI północna / środkowa Polska - gdzie?
Zwiń
X
-
Nikt nie mowi, ze moc jest za darmo bo kto tak mysli to jest w wielkim bledzie, zawsze jest ryzyko, ze cos sie sypnie. Wszystko jest dla ludzi oczywiscie trzeba zachowac rozsadek... :lol:
A co do osiaganych mocy to tak jak pisalem, rozpatrywac nalezy indywidualnie, nieraz naprawde mozna sie zdziwic.czarne combi L&K silnik AHF, wtryski 230, turbo ARL, pompa 11, hamulce i sprezyny RS, skrzynia 6-bieg, FMIC
185KM i 375Nm by Rogalotti (miło i profesjonalnie, a to rzadko idzie w parze)
Komentarz
-
-
Jeżeli będziesz się wybierał do wawy to gorąco polecam Alta-Racing Chip Tuning cała operacja trwa nie dłużej niż 1h 30 min i mi wyciągną ze 105KM i 280NM, 147KM i 370NM
tu masz link do jego strony: http://www.chiptuning-tdi.pl/Octavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
370Nm :roll: no to widze ze nastepna firma co przoduje z iloscia na papierze :twisted:
Sprzeglo i skrzynia zapasowa juz czeka?pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaro4444Obserwując tego moda z Brodnicy to mi się on nie podoba. Zobaczcie na przebiegi krzywych - po prostu przesuniete w górę bez żadnej korekty przebiegu - wniosek - ciśnienie podniesione i paliwo podlane w całej mapie na małpe tak jak z boxa... Dodatkowo nagle wzrosły opory ruchu po modzie - a je dodaje się do mocy ostatecznej więc dziwna sprawa....
Róbta co chceta Kolego, ja zdania nie zmieniam i polecam ci przejechać te 200 km.
Tak w ogóle to masz jakieś pojęcie o tuningu ? Zrobiłeś coś sam czy może tylko teoretyczne ? Coś gdzieś tam widziałeś... ?TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie
DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
Brodnica kujawsko-pomorskie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JantarTak w ogóle to masz jakieś pojęcie o tuningu ? Zrobiłeś coś sam czy może tylko teoretyczne ? Coś gdzieś tam widziałeś... ?
Co nie zmienia faktu, że nie widzę niczego złego w tym wykresie.
Co jak co, ale silniki 2.0 TDI 140PS mają z reguły wyjątkowo źle wyglądające wykresy. Słaba sprężarka, kiepsko napełniająca 16 wentyli w górnym zakresie obrotowym powoduje, że moc kończy się szybko, a dół jest bardzo mocny juz w serii.
Co prawda po modyfikacji ten dół rzeczywiści dość mocno "wystrzeliwuje", ale podejrzewam, że może to być też zasługa hamowni inercyjnej.
W kazdym razie modyfikacja (przynajmniej z wykresu) wygląda na w pełni prawidłową i na pewno daje radość z jazdy.
BTW: Jantar, Obejrzałem tą galerię. Czy Ty hamujesz auto z nawiewem? Pytam, bo na zdjęciach wygląda jakby nie było na niego miejsca.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555370Nm :roll: no to widze ze nastepna firma co przoduje z iloscia na papierze :twisted:
Sprzeglo i skrzynia zapasowa juz czeka?Octavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalRobert, powiedz mi jakie cyfry są bezpieczne dla tych silników ? nie mówię o lightach ale o mocnych programach ale bezpiecznych ?
Oczywiscie wszystko zalezy przyjakich obr to osiagamy ale widzac 370Nm / 147KM to nasuwa mi sie albo mega dojebanie z dolu albo hamownia co nadaje sie do czyszczenia opon z blota metoda wirowapozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz